vineri, 20 mai 2011

Florin Constantinescu pus la naftalina

Ieri am primit un cadou la usa de la domnul Florin Constantinescu. Era o cutiuta in care erau puse o pastila de naftalina si un mic pliant. Acum vreau sa facem un mic experiment: inchideti ochii si hai sa ne amintim mirosul acela de naftalina. Cum este? Eu mi-am amintit de bunici si de prietenii bunicilor cand mergeam in vizita. Voi ce v-ati amintit?

Acum trecand la lucruri mai serioase, cam acestia sunt alegatorii domnului Constantinescu, bunicii si prietenii lor. Doar acestia mai folosesc naftalina. Exista pe piata o multime de produse care sunt mult mai eficiente si au un parfum mult mai placut. Acest domn senator doreste sa ajunga Presedinte al Consiliului Judetean dar traieste in trecut. Daca nu ne adaptam permanent la noutati nu vom reusi sa realizam niciodata nimic.

Senatorul anonim.

Mie imi place sa fie destul de informat si din acest motiv am deschis si fluturasul din cutie. Mi-am spus ca asa voi putea afla si eu ce a facut acest domn pentru Iasi ca si senator ca eu nu am auzit mai nimic despre dumnealui. Il deschid si nu gasesc nimic cu ce a facut dar in schimb gasesc ce doreste sa faca pentru Iasi: sa modernizeze aeroportul, sa repare drumurile, sa aduca investitori pentru a creea locuri de munca si sa atraga bani europeni. Bravo! Este primul politician care si-a propus aceste obiective. Eu nu imi dau seama cum de nu s-a mai gandit nimeni sa faca aceste lucruri pana acum.

O sa va spun si lucrurile bune: tot acest cadou electoral este facut cu material de categorie superioara, domnul senator nu a facut economie deloc. Al doilea lucru bun este ca 20 de persoane vor castiga o excursie la Vatra Dornei. Ca orice politician invechit si fara idei noi s-a hotarat sa faca si el o pomana, sa organizeze o tombola. In stilul acesta Iasul nu se va dezvolta niciodata.




Concluzia este una simpla: cand ma uit la EL PUTE si PUTE TARE … a naftalina.

Un comentariu:

Blocul Meu spunea...

Felicitări pentru Blog. România are nevoie de tineri ca tine!