luni, 25 februarie 2013

Oportunistii de serviciu

     Convenția PDL se apropie și discuțiile în partid au început să se încingă. Mă bucur că există mai mulți candidați la funcția de președinte al partidului. Sper ca toți candidații să vină la Iași și să-și prezinte moțiunea. Așa aș putea afla și eu care sunt planurile lor pentru Iași.

      Din păcate, Monica Macovei începe acest demers la Iași cu stângul deoarece acceptă sprijinul unor oportuniști de serviciu. Este inadmisibil ca după ce te lupți să impui un cod etic în partid, să accepți sprijinul unor oameni care au lăsat partidul la greu. Oameni care au renunțat să mai candideze cu puțin timp înainte de anunțarea candidaților. Oameni care au părăsit lista candidaților după ce nu se mai puteau face modificări, lucru ce a produs reacții în lanț (pierderea dreptului de a avea delegați de drept în secțiile de votare). Oameni care publicau ziare în campania electorală în care apareau ei pe pagini întregi și nici măcar nu candidau pentru vreo funcție. Oameni care au distrus mereu și nu au construit nimic.

     Partidul Democrat Liberal are nevoie de oameni ca Monica Macovei, Cristian Preda, Sever Voinescu în conducerea partidul, dar are nevoie de un președinte care să fie un bun organizator. Partidul are nevoie de un președinte care să respecte regulile și să impună respectarea lor de către toți membrii. Partidul are nevoie de un președinte care să reformeze acest partid. Eu sper ca partidul să aleagă un astfel de președinte pe data de 23 martie.

Un comentariu:

Andrei Racoţi spunea...

Mi-am propus să nu intru într-un război al comentariilor. Vreau doar să fac o mică observație: eu nu am nicio funcție publică numită sau aleasă, nu lucrez la stat iar firma la care lucrez nu are contracte cu statul. Nu prea văd cu aș putea să mă asemăn cu cei despre care am scris.