marți, 4 noiembrie 2008

Colegiul 11

    Ieri am văzut şi primele afişe, timid dar au apărut, unele prin blocuri, altele prin lifturi sau pe panourile stradale, oricum slabă oferta. Cred că mi-au citit blogul şi s-au gândit să mă contrazică. Costi chiar are un afiş foarte interesant şi chiar mi-a atras atenţia. A fost o mişcare bună să apară alături de fiul lui pe afiş. În rest feţe cunoscute şi neinteresante. 
    Ca în fiecare dimineaţă citesc presa locală online şi cînd ajung la Ziarul de Iaşi vad un titlu mare: "Colegiul 11- Cursa tinerelor speranţe" - un articol despre cei 3 tineri care doresc să devină deputaţi. Mă uit mai atent şi văd că nu sunt 3 ci doar 2 deoarece candidatul din partea PNL a învăţat din greşelile şefilor ei adică: decât să zic o prostie mai bine tac. Articolul nu vreau să-l comentez dar cred că o viziune mai clară asupra realităţii o are Costi.
    Astăzi candidatul PSD, Cătălin Ivan, şi-a lansat candidatura şi ne arată nişte mere frumoase şi binenţeles roşii dar problema este că merele astea frumoase sunt mâncate în interior de viermi, iar după ce le cumperi rămâi total dezamăgit.
    Din puctul meu de vedere, candidaţii colegiului 11 ar trebui să tragă cu ochiul la vecinii lor din 12 unde se vede clar că lupta a inceput în forţă.
    

Niciun comentariu: