joi, 11 decembrie 2008

De data asta am greşit...

     De data asta am greşit. Nu am crezut că varianta de guvernare PD-L cu PSD ar fi una posibilă. De fapt, dacă stau bine şi mă gândesc, scenariile prezentate în articolul anterior erau ceea ce doream eu să se întâmple. O mare parte din vină o au membrii din conducerea PNL deoarece nu a gândit situaţia "la rece" şi au lăsat să primeze orgoliile personale. Sunt destui membrii marcanţi ai PNL care sunt deranjaţi de cele întâmplate deoarece decizia de a fi în opoziţie a fost luată într-un grup  restrâns. 
     Sper ca aceasta majoritate să poata influenţa şi deciziile de la nivel local în aşa fel încât oraşul Iaşi să se dezvolte în acelaşi ritm cu marile oraşe ale României. Poate în condiţiile acestea va incerca şi primarul nostru să înceapă să facă câte ceva şi să nu mai pună piedici proiectelor propuse de PDL. Totuşi cred că sunt prea optimist în privinţa aceasta.
       

Niciun comentariu: