marți, 26 aprilie 2011

Cum sa NU faci politica...

Am vazut astăzi o ştire la TELE M în care doamna Mihaela Popa işi anunţă candidatura la şefia PDL Iaşi. Ceea ce nu am auzit de la domnia sa este că îşi dă demisia din funcţia de Preşedinte a Comisiei de Organizare şi Desfăşurare a Alegerilor. Sper ca BPN-ul să o înlocuiască cât mai repede.

Spunea doamna senator in acelaşi reportaj că „a făcut un pas în spate” dar nu îmi dau seama de unde. În momentul de faţă este doar preşedintă a CODA nu şi a organizaţiei. Din câte reţin eu nu a fost niciodată aleasă într-o funcţie în partid ci doar numită sau impusă.

Din pacate de aproape un an de zile, de când exista o conducere interimara, organizatia nu a prea avut realizări semnificative. Dacă stau bine şi mă gândesc cred că totuşi una a existat – numirea unui director nou la OTIMMC Iaşi.

Toate alegerile care s-au facut până acum sunt cu semnul întrebării. Nu există vreo hârtie oficială care să valideze alegerile care s-au organizat la organizaţiile interne sau la organizaţia municipală din Iaşi. Toate alegerile s-au contestat datorită viciilor de procedură, ceea ce înseamnă că nici CODA şi nici preşedintele ei nu si-au facut corect treaba.

Din punctul meu de vedere este imoral şi incorect să organizezi alegerile şi să candidezi în acelaşi timp. Nu asa se face politică. Îmi pare rău că s-a ajuns în această situaţie şi sper ca în al doisprezecelea ceas să arătăm electoratului nostru că nu tolerăm şi promovăm astfel de oameni şi că suntem capabili să reparăm greşelile făcute.

Niciun comentariu: