marți, 12 aprilie 2011

A inceput vanatoarea de PD-isti

Vanatoarea de PD-isti nu a inceput astazi si nici ieri. Aceasta vanatoare a inceput de mult timp. La inceput un membru, apoi altul si tot asa. Acum ca domnul deputat Marius Spanu considera ca este presedinte al Organizatie Municipale a PDL Iasi nu trebuie sa se mai ascunda, avertizeaza direct “dacă vor mai fi colegi care vor ataca public partidul doar din cauza unor frustrări personale vom discuta cu statutul pe masă ce sancţiuni vor veni” (preluare a citatului de pe iasicastiga.ro). Eu inca sper ca a fost o eroare, o greseala facuta de domnul Marius Spanu cand a facut aceasta declaratie. Mie nu imi vine sa cred ca prima sa decizie ,din postura pe care o are, este sa SANCTIONEZE MEMBRII DE PARTID.

Partidul Democrat Liberal are nevoie de lideri puternici care stiu sa accepte si critici si care sa se bata cu adversarii nostri politici. Nu avem nevoia de un lider care sa sanctioneze si sa excluda membrii proprii de partid care au muncit pentru ca dumnealui sa fie intr-un scaun de parlamentar. Si sa nu uitam ca dumnealui a castigat alegerile in colegiul deoarece a avut sigla PDL – ului in piept si nu invers.

Consider ca partidul are nevoie de toti membrii lui deoarece este mai important binele partidului decat interesul propriu. Pentru a castiga si pentru a demonstra alegatorilor nostrii ca nu au gresit cand ne-au ales avem nevoie de unitate, nu de dezbinare.


Mesaje de felicitare


In primul rand vreau sa le multumesc celor de la newsiasi.ro si de la jurnalvirtual.ro deoarece au mi-au promovat opiniile pe care le scriu pe acest blog.

In al doilea rand vreau sa-i multumesc unui apropiat a lui Marius Spanu care m-a sunat luni seara sa ma felicite pentru faptul ca mi-am asumat public pozitia. Eu consider ca pozitia mea este una corecta. Eu doresc sa se respecte niste reguli, niste regulamente, statutul si sa avem ceva mai mult bun simt cand intram intr-o competitie si cand dorim sa fim lideri. Aceasta este pozitia mea. Si nu e ceva ce am inventat eu , este ceea ce m-au invatat oamenii pe care ii sustin in acest partid. Fiecare facem greseli, unii mai multe, altii mai putine, dar cand treagem linie putem sa mergem mai departe cu capul sus.

Eu imi doresc sa vina si acel moment cand o sa-i sun pe colegii mei care au organizat aceste alegeri si sa ii felicit pentru faptul ca isi asuma greselile si esecul acestor alegeri. Eu sper ca in cele din urma acestia o sa-si ceara scuze , de la membrii simpli de partid, pe care i-au dezamagit prin atitudinea lor.

Niciun comentariu: