miercuri, 13 iulie 2011

Blat intre CODA Iasi si Nichita?

Voi incepe o serie de postari privind pregatirea alegerilor locale din 2012 iar astazi voi scrie doar un mic rezumat la ce va urma.

Toata lumea a urmarit activitatea primarului de pana acum. Toti stim ca suntem printre ultimile orase cand vorbim despre dezvoltare. Vara viitoare avem sansa sa facem o schimbare. Locuitorii Iasului cred ca s-au cam saturat de acest primar. Cei care au sansa cea mai mare de a propune un contracandidat puternic suntem noi, cei de la PDL, dar noi facem exact opusul. Amanarea la nesfarsit a alegerilor la organizatia judeteana, lipsa unui conducator al organizatiei, amanarea rezolvarii contestatiilor depuse la organizatia municipala nu fac decat sa-l ajute pe Nichita. Nici nu vreau sa ma gandesc ca toate acestea sunt facute special.
(Sursa foto: ziaruldeiasi.ro)

O PREA mare greseala

Tot zilele trecute am vazut ca cei din CODA Iasi l-au propus pe Dumitru Oprea pentru a candida la postul de primar al Iasului. Intrebarea fireasca vine imediat: chiar nu invatam niciodata din greselile trecutului? Pai cum poate sa decida candidatul la Primaria Iasi un om care si-a dat demisia de la primarie ca sa nu se mai simta Nichita deranjat sau alt mare primar dintr-o comuna alaturata care are nevoie de Organizatia de Tineret ca sa-i stranga gunoaiele de la el din comuna si exemplele pot continua.

Alegerile se pot castiga doar prin votul electoratului dar numai cu ajutorul membrilor simpli de partid care ii fac campanie respectivului candidat iar acestia stiu exact ce s-a intamplat in 2008. Majoritatea colegilor mei vor spune pas. Postul de primar nu se poate castiga doar prin aparitii la TV si stim foarte bine care este prestatia unora in fata camerelor de luat vederi si cat “bine” si-au facut in campanie prin astfel de aparitii.

Campania electorala – afacere profitabila

Campaniile electorale sunt cele mai profitabile afaceri. Cheltui bani care nu sunt ai tai si pe care, de cele mai multe ori, i-ai incasat la negru. In spatele unei campanii electorale exista o intreaga industrie: tipografii, publicitate stradala, publicitate in presa, firme care imprima numele candidatului pe absolut orice fel de produs, etc. Toti au de castigat.

In postarile ce vor urma va voi detalia cum oamenii din esaloanele doi si trei au de castigat sume mari si cum unele donatii pentru campanie nu ajung niciodata sa fie cheltuite si raman prin conturile unora.


4 comentarii:

Anonim spunea...

Ca fost student la FEEA ce parere ai despre profesorii tai , actuali colegi de partid , cu care te situezi pe pozitii politice diferite,si e bine asa! Viitorul va apartine , voua , tinerilor!

Anonim spunea...

...si candidatul potrivit pentru Primaria Iasi, din partea PDL ar fi...?

Anonim spunea...

Bravo, tata!
Bine zis!

Anonim spunea...

Pdl-ul nu are un candidat fezabil pentru primarie;acum se vede cine si cum a condus partidul in ultimii 5 ani si cum s-a ocupat de resursa umana! Singura sansa de a scapa de USL si nichita in Iasi ,e pactul cu dr.Etno in contra partida cu postul de la CJ unde NP are sanse si e un produs politic care poate fi vandut.